Dålig uppdatering, ovanligt?

Nu har jag precis smällt i mig massa jordgubbar, har lite ont i magen och måste vila så jag passar på att blogga lite nu :)
Apropå blogga, jag har inte haft tillgång till internet under hela helgen, så därför har jag inte kunnat blogga, fast att jag har velat!
Jag har haft det fullt upp i helgen kan jag säga. I fredags så fyllde älsklings kompis 18 år och då var det ju fest. Vi slutade på toxic, trevligt trevligt :) Men tyvärr när vi skulle åka hem så mötte vi några jäkla fitt#r som skulle hålla på och tjaffsa. Drar fram en kniv på centralen och tro att man är nått liksom!? Sen så hoppar man på en ensam tjej och puttar ner henne på golvet i tåget! OMG, jag var så jävla pisst men vafan ska jag göra?? Jag kunde bara hjälpa tjejen när hon blödde från knät...Såg nu hur fina mina ljusa jeans hade blivit.... Åhh vilket skit.

Aja, hela lördagen höll vi på att flytta till det nya huset. Alltså älsklingens familj :) Det är ett jättefint nytt hus. Men som typiskt är så ska jag ha VÄRSTA mensvärken så att jag är tvungen att ligga i fosterställning i sängen! Jag kände mig verkligen såå lat, men jag mådde verkligen piss! Vad ska man göra liksom, jag hjälpte till så gott jag kunde. På kvällen tvingade jag Felix att sitta och kolla på melodifestivalen. Men det var ju fan helt jäkla onödigt eftersom nån jävla operalåt vann! OMG, hur fan tänker alla svennar?? Jag själv tyckte om Alcazar, EMD, Emilia, Agnes, ch jaa typ alla andra förutom dem som kom först! Snacka om att Sverige kommer bli utskrattade,,,!

Idag så har jag myst och myst och myst med min sötnos. Vi duschade och myste, låg i soffan och myste, låg i sängen och myste...haha vilken MYSDAG! Men sen så var det hemåt färd :( Och såklart så träffar man på en peddogubbe plus ett litet killgäng som jag var nära att puckla på. Men hallå, killarna var typ 10 år, är det inte lite lågt att slå ner så små? :P Men jag kan säga att jag var nära.... Ja, herregud vilken händelserik helg! :)

Nu har jag börjat kolla på studentklänningar.. Jag har hittat en som jag vill ha, men jag ska inte avslöja det! Kanske sen...Tänkte beställa den i veckan, hoppas att min size finns kvar bara, alltid se minsta storlekarna som försvinner först!?
En trött Sophia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0