Fredag.

Jag kom precis hem från stan, har sprungit runt och letat efter blommor och present till Emilia :) Jag hittade allt och nu kom jag hem och gjorde ett kort! Idag fyller faktiskt hennes pojkvän år men Millan fyllde ju år för ett tag sen så hon får sin present idag! Daniel får nöja sig med hennes present, för den tror jag att han gillar... :P
Ikväll ska jag alltså hem till Millan på fest, vi ska käka hamburgare och pommes och bara chilla! Vi blir rätt många men det är kul :)
Nu måste jag börja duscha och fixa iordning mig, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder, jag HAR INGA KLÄDER! Aja, jag hittar nått skit i garderoben. Sen så måste jag hinna plocka upp lite i mitt rum och packa. Så nu är det full rulle, hoppas ni också får en härlig kväll, som jag hoppas att jag får :)

Kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0