God morgon!

Jag har sovit jättebra inatt! Herregud, vilken lycka! Jag somnade ganska tidigt, kvart i tolv och så har jag sovit hela natten! Skönisch!
Idag så blir det förmodligen lite shopping i stan och förhoppningsvis så kommer älsklingen och möter mig, om han orkar.. :/ Men först ska jag till skolan och ha lite samhäll och psykosocialt arbete! Jag funderar på att slinka ner i solariet idag också eftersom att en gång blir ju ingen skillnad...men jag vet inte. Jag tror ändå att jag satsar på brun utan sol!
Idag orkar jag inte fixa mitt hår, jag har endast sattit upp mitt hår i ett spänne och inget annat. Jag orkar inte idag bara :) Jag ska bara sminka mig alldeles strax och så ska jag sätta på mig kläder! Sen 20 över elva så är det bara att pallra sig mot stationen! Hoppas det blir e bradag och jag hoppas att ni också får en bra dag :)

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0