GOD MORGON!

God morgon allihopa! Sovit gott?

Jag har i alla fall sovit som en stock, ovanligt för mig :) Jag somnade ganska tidigt igår, typ vid elva halv tolv! Men det va skönt.

Idag så kommer jag nog inte att hinna till skolan, jag ska nämligen åka till Capio idag. Usch jag har inte varit där på flera veckor bara för att jag inte har orkat åka när jag har varit sjuk :/ Men idag så ska jag åka :) Jag måste nog ringa min lärare och säga att jag inte kommer, känns lite onödigt att åka till skolan för en halv timme och sen åka vidare till Upplands Väsby. Åhh vad det är jobbigt att åka dit, det ligger typ mitt i ingenstans känns det som ju! Haha.
Senare idag så kommer mitt hjärta hit. Vi ska myspysa som attans! Jag har lovat att ge massa massage till honom idag också, thihi !

Jag ska snart försöka få i mig lite frukost, jag kommer inte käka nått försen ikväll! Så det är nog bäst att äta en REJÄL frukost nu haha.

Saknar dig sötnos<3

Måste passa på att lägga in bilder på mina underbara kattOR! Dom är så underbara ska ni veta! Men varför kan dom inte ha öppna ögon på bilder?? Haha, sötnosar!
FRANZ
MÅNS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0