Hemma idag

Idag så är jag hemma och är sjuk :/ Jag har sovit som vanligt ganska dåligt, men när jag gick upp så mådde jag blää. Jag hade ont i halsen, kände mig förskyld igen och så var jag ganska varm och lite snurrig! Phuww. Fan vad jag hatar att inte må bra, jag är ju fan bara 18 år!
Inatt så fick jag i alla fall sova med min underbaa älskling. Mysigt<3

Igår satt jag en stor del av dagen för att checka lite studentklänningar. Jag har hittat typ tre stycken nu som jag ska välja mellan :) Jag vill ta studenten!

Idag så tänkte jag knapra i mig alvedon, kolla lite på film och försöka hinna sätta ut lite kläder på nätet. Jag har massa nya kläder som jag inte har använt och som jag skulle vilja bli av med!
Jag tänkte att jag kunde sätta ut mina jeans här på bloggen!
Om någon skulle vara intresserad så mailar ni mig på: [email protected]

Ett par fornarina jeans Modell Venus. Storlek 25 Stuprör
Och ett par Tiger jeans Modell Skogsberg Gracious storlek 26 (lite små i storleken) Stuprör/raka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0