Hemma igen!

Vilken tuff dag det har varit idag! Jag har inte haft tid att blogga, jag har ju så mkt att berätta! Jag kommer blogga imorn, om vad som hänt och alla mina nya inköp :)

Nu ska jag i alla fall platta håret (håret blir förjävligt efter man har duschat annars) och så ska jag värma min gelmask som ska lugna ner mig och mina trötta ögon! I duschen idag så gjorde jag en grej som jag tror jag måste börja göra oftare!
1. Jag började med att tvätta håret med schampoo, sen sköljde jag ur det. 2. Sen la jag en inpackning i topparna i nån minut, sköljde ur det. 3. Sen la jag en annan inpackning i hela håret och lät det sitta i en stund. 4. Efter att jag sköljt ut det så tog jag balsam i håret! 5. Sen var det bara att skölja ut, lägga i värmeskydd och låta håret självtorka! Värsta fuktkicken för håret :) Ett litet tips från mig! Jag smörjde även in ögonfransarna med lite idomin, har hört att det ska göra fransarna kraftigare och inte gå av lika lätt !

Imorn är det upp klockan sex och det kommer bli en lång dag! Jag har idrott (ha tagit fram kläderna redan, *duktig*). Sen så kommer jag att sola på Meddo :)

Så imorn bloggas det om helgen, inköpen och allt annat som jag skulle ha gjort idag!

Alexandra darling, om du läser detta, jag kommer att höra av mig till dig imorn, jag har värsta ångesten för att jag inte ringt dig! <33

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0