Jag är dum, dum och dum

Vet ni vad jag gjorde alldeles nyss? Jo, jag åt en tallrik med tacos! Klockan halv tio på kvällen?? Hallå, vad är det med mig? Jag kan bara inte rå för att jag älskar mat så mycket, jag kan egentligen inte tänka mig att jag varit sjukligt anorektisk..Men nu sitter jag och har värsta ångesten för att jag tror att jag kommer vakna imorn och ha en extra valk på magen. Jag vet, jag är riktigt töntig nu men det är tyvärr så jag känner. Varför ska man tänka på vad man äter HELA tiden fast att man har ett bmi under 19?? Orkar inte.

Jag känner att jag verkligen måste styra upp mitt ätande plus att jag måste börja träna! Jag funderar på att öppna ett medlemskap på 24 fitness center, verkar vara billigt och bra där. Jag måste börja göra något slags matschema och träna så att jag inte är så sladdrig längre! (och ja, mamma och familjen, om ni läser detta så betyder det inte att jag vill bli anorektisk igen!) Ville bara påpeka det eftersom att jag vet att min mor läser min blogg.

Men men, det löser sig nog, står man bara ut med ångesten en stund till så är det lungan ;)
Nu ska jag snart borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv!

HIHI titta vad liten jag var! Snart ett år sen! Jag ser lite ut som ett emo btw...

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 16:03:41
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0