Jag blir aldrig frisk!

Nej, jag blir aldrig frisk. Idag är jag hemma (som vanligt) har sovit skit och mår skit helt enkelt. Jag vill bara bli frisk nu och leva som en normal människa. Aja, jag hoppas det går över. Ska till skolan resten av den här veckan i alla fall :)
Idag så ska jag bara plugga och städa i mitt rum. Ser förjävligt ut där inne ska jag säga !
Jag fick reda på för inte så många minuter sen att jag ska på studentfest den 21 april på cafe´ umbra inne i stan. Hoppas det blir riktigt kul, men nu börjar jag undra vad fan jag ska ha på mig eftersom det är ROCK tema?? Jag och rock går liksom inte ihop...bäst för mig att börja planera kläder redan nu, haha!
Jag skulle gärna vilja lägga mig i solariet, men jag vet inte ifall jag pallar...
Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på nätet :) Samtidigt ska jag plugga, thihi ;)

Utgång i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0