Jag, ett nytt fall?

Nu har jag legat framför tv:n och kollat på Diagnos okänd. Jag funderar faktiskt på att jag också ha någon okänd diagnos! Men vadå, jag har:

*led och muskelvärk så att jag knappt kan gå
*ont i ryggen och i knäna så det knakar
*feber typ varje dag
*ont i huvet
*svimattacker
*magproblem
*dåligt immunförsvar
*kan inte sova ordentligt
*olidlig trötthet!
(Om man läser det här så låter det som en enkel diagnos: Jag är åldrad i förtid, jag är typ egentligen 90 bast! hahaha)
Och massa mer.... Hallå? Låter inte jag som ett nytt fall?? Haha, jag tror fan det.

Nu ska jag snart borsta tänderna och lägga mig i sängen. Tänkte prata med älsklingen ett litet tag innan jag ska sova bara :) Fast som vanligt så somnar jag efter 02.00-03.00 ! Jobbigt faktiskt.

Vi får se om jag går till skolan imorn efter vårdcentralen.

Puss och go natt <3
Yes, it was a long time ago ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0