Lång dag!

Phuww, vilken dag det har varit idag! Men en ganska trevlig dag i alla fall :)
Jag gick upp 20 över 6 imorse och var ovanligt pigg! Jag somnade ganska sent inatt så jag trodde jag skulle vara helt slut, men det var jag underligt nog inte. Riktigt skönt faktiskt. Jag och Millan har idag lagt ner en massa jäkla tid på att få någon koll på våran slutskiva som vi ska ha i maj. Men eftersom att våran klass inte direkt är så engagerade så var det rätt motigt att se positivt på det... Ja, jag menar att alla ska komma med en massa negativa grejer om att det blir för dyrt osv.. Men vadå, 140 spänn för en studentskiva är väl fan ett riktigt kap, eller ? ;)
Jaja, annars så har det varit en ganska chill dag i skolan, om jag tänker efter så blev faktiskt inte så mycket gjort, men mycket blev planerat. Jag har två prov nästa vecka och så har jag en inlämning denna vecka. Sen är det perfa! Idrotten idag gick rätt segt och jag pallade inte så mycket eftersom att jag fortfarande är ganska sjuk, men jag gjorde mitt bästa! Idag fick jag också reda på att jag kommer att vara ledig varje fredag i fortsättningen, förutom vid två tillfällen. Rätt skönt eller hur? :P

Efter skolan så åkte jag och Millan och solade! Det var faktiskt ganska skönt, äntligen kanske man kommer igång med det där! Hade tänkt att sola imorn och på onsdag också, men det tråkiga är att det är så jäkla dyrt! Men vi får se om jag fortsätter att sola varje vecka...Jag tycker att brun utan sol funkar ganska bra också faktiskt :)

Jag beställde soldusch-tider idag! Jag ska gå och bli spray tannad innan studentbalen och så ska jag gå en gång innan student-dagen! Jag ska gå till Wellnes At Sthlm som ligger på Kungsholmen, har hört att det ska vara riktigt bra där! Och så kostar det bara 300 spänn för hela kroppen! I like it ;)

Jag pratade med min kusin idag! Kanske blir utgång på fredag men vi får se vad som händer, tror inte att älsklingen är så på att festa...Tråkigt men sant. Pratade idag också med söta Alle, vi kanske ska ses i helgen, vi får se, hoppas. Vi har inte träffats på as länge ju! Saknar dig!

Men nu måste jag berätta om resan i helgen och alla mina inköp!
Vi kände hela familjen att vi behövda åka bort lite och koppla av, så vi gjorde det helt enkelt! Vi hyrde en underbar stuga på Åland (där vi varit många år förut). Vi bara åt en massa gott, chilla och chilla igen. Det var det som hände! Men sen så åkte vi ju båt också och då fick man ju med sig lite gott, hihi!
Jag har shoppat lite grejer under helgen också:

*Clarins foundation
*Donna spraydeo
*Två snygga läppstift i rosa nyans
*Dior blackout mascara
*Skön svamp för rengöring och borttagning av smink
*Friis&Company vantar med en söt blomma på!
Haha, veckorevyn som jag läste i bilen ;)

Jag tog typ inga bilder i helgen, dels för att jag inte orkade och dels för att jag såg förjävlig ut hela helgen. Men det var skönt och väldigt mysigt :)

Nu ska jag börja gör mig iordning för sängen! Ska snacka med älsklingen innan jag börjar min mardrömsnatt igen!
Sov så gott!
Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0