Lite kläder ;)

Nu har jag äntligen orkat lägga ut lite kläder på tradera! Där lägger jag ut alla plagg som jag vill bli av med snabbt och ganska garanterat! På blocket köper folk mest bara märkeskläder, och jag som har massa från BikBok och utomlands tycker att de passar bra att lägga ut där! Rätt kul också att följa budgivningar, hihi ;) Det jobbigaste för många unga är väl att man måste vara 18 år för att få öppna ett konto hos tradera, men men..
Nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen och vila lite, jag har rätt ont i huvudet så jag får väl proppa i mig några alvedon igen :P
Jag hittade förresten en skitsnygg klänning nyss på tradera, skulle passa perfa till studenten! Jag har inte bestämt mig ifall jag vill ha just den på studenten men den var så snygg så jag kan till och med tänka mig att ha den på balen, om jag kanske syr om den lite :) Jag hoppas jag vinner budgivningen, jag bloggar ikväll om jag lyckades! Den går ut om 8 timmar!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0