Me like :)

Sådär ja!
Nu har jag legat i ett skönt bad, rakat benen mjuka och lena och hunnit peela bort min gamla brun utan sol! :)
Nu sitter jag och passar på att blogga lite när jag väntar på att min nya b.u.s ska torka in! Jag har sattit upp håret i en knut med blondin-leave in och värmeskydd! Mitt hår behöver verkligen det kan jag säga!

Dessa produkter passar mig perfekt!
Efter att jag har haft i det en stund, så blåser jag håret. Därefter så MÅSTE jag platta håret innan jag går och lägger mig, för annars vaknar jag imorn med jävla virvlar typ i hela håret! OMG, so mutch I hate it! Vissa av er kanske också har samma problem...:P


Imorn så ska jag hem till min älskling och mysa. Det är en lång dag imorn i skolan, slutar inte försen 16:15! Sen är det bara åka raka spåret till hjärtat! Jag måste också gå och lägga mig väldigt tidigt imorn, jag ska vara tillbaka i skolan till 8:15 sen så ska vi vara hela dagen i ute i Uppsala! Fett långt ju. Aja, jag hoppas det blir kul i alla fall :)

Nu tänkte jag faktiskt gå och fota lite kläder som jag behöver sälja! Jag hade en period för ett tg sen där jag köpte lite mycket, jag har bland annat ett par snygga Tiger jeans och ett par svarta tajta jeans med hål i från bik bok! Så om någon är intresserad..... :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0