Mina köp i helgen :)

I helgen så var jag ju i stan med älsklingen och skulle kolla på bio. Men innan det så strosade vi runt i stan, och det är inte så lätt att låta bli att shoppa....thihi. Men jag handlade faktiskt saker som jag behövde och inte bara ville ha (!) Så det blev rätt mycket grejer :)
Visst, det känns lite konstigt att köpa en bikini nu i början på mars, men hallå jag måste ju ha något att längta till! Som tur var så kunde man köpa överdelen och nederdelen för sig, det finns ju liksom inget bikini set som har 34 på nederdel och 42 på överdel :P


*Rosa hipsters (fick av älskling)
*Svarta höfthållare (fick av älskling)
*Blommiga ballerinas
*Leopardbikini

*Mysig vit kofta
*Ansiktskräm
*Svart set bh+trosa

Härligt härligt,
nu ska jag nog börja smörja in mig med b.u.s och kanske käka lite lunch också!

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0