Modelldag :)

Idag så var jag och min vän Sabina på plåtning! Gud vad kul det var. Det kändes verkligen mycket bättre den här gången än den förra. Vi tog både bilder på oss tillsammans men även en massa bilder på var och en. Vi fick tjuvkika lite på olika bilder och det såg ut att bli riktigt fina bilder! Jag kommer att lägga upp några bilder förhoppningsvis imorn så får ni se hur det blev.
Nu är jag helt slut, känns som man har varit i skolan i en vecka typ. haha. Men det ta på krafterna att bli fotad i över två timmar faktiskt! Men riktigt kul :)

Nu hade jag egentligen tänkt att smörja in mig med b.u.s men jag tror inte att jag pallar det. Jag tror jag gör det imorn, fast då kommer inte älsklingen bli glad eftersom han hatar när jag smörjer in mig med det där "kladdiga skiten!" Hihi, men han får stå ut imorn!
Imorn måste jag packa, vi ska ju åka iväg på tisdag till Helsingfors! Hoppas bara vi har fått ledigt :P Blir nog kul :)

Juste, igår var jag och älsklingen på bio! Vi såg "män som hatar kvinnor". Den var riktigt bra faktiskt, den är värd att se! Så det blev en riktig mysdag igår.
Älskar dig mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0