PLUGGIS

Ja, det är vad jag måste vara just nu, men det är svårt... Jag kan inte sitta mer än typ en halvtimme och jobba, sen blir jag för okoncentrerad så jag måste göra något annat i mellanåt! Så jag passar på och bloggar lite nu :) Jag har nämligen prov imorn i MBS och det är ganska mycket. Men jag hoppas att jag klarar det, jag VILL verkligen!
Jaja, idag så ringde jag gymmet som jag förmodligen kommer att börja gymma på. Jag kollade med dem och det kommer bara att kosta 149 kr i månaden! Sjukt billigt för ett så fräscht gym! Så vi får se om jag tecknar medlemskapet denna vecka, så kan jag börja träna min sladdriga kropp!

Jag längtar efter helgen. Det kanske ni gör också? Jag vill bara bli klar med mitt prov och mina inlämningar denna vecka så att jag kan ta det lungt den här helgen. Juste, på lördag så ska vi bowla! Jag, Felix, Alexandra, Hampus, Malin och Hajas blir det! Det kommer nog bli supertrevligt eftersom vi sen ska hem till Hampus och chilla! Kanske tar med mig några goda cider, vi får se...
Sen så är det ju påsklov nästa vecka, men det blir ingen direkt vila för mig. Antagligen kommer jag träna, plugga en massa och hitta på något med min bror, mamma och självklart mysa med min älskling.
På fredag är jag ledig också och då tror jag att jag ska åka in till stan och kolla lite! Skönt att det är en kort vecka, hihi!

Nu ska jag fortsätta att kika runt på nätet, ska kolla var man kan fixa ett nytt leg, med mitt så kommer jag inte ens in på krogen med ;) Man ser väl förfan att jag snart är 19??? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0