Shoppingdag!

Hallå!
Idag så skulle jag ha åkt till stan, men jag ångrade mig när jag fick ett sms precis när jag slutade av mamma. Vi åkte hela familjen till Kista istället! Jag har shoppat en massa saker ska jag säga! Bild på all kommer ev. imorn, har inte tid nu. Jag köpte min studentklänning, balklänning, jeans, toppar, trosor, le coq skor, åhh massa grejor ;) Så nu ör jag lycklig!
Jag har precis smörjt in mig med ett tunt lager brun utan sol nu. Hoppas det hinner torka någorlunda tills jag ska somna.
Jag har kommit på att jag använder b.u.s istället för att sola. Jag har tänkt på det nu och jag hittar inte så mkt fördelar med solariet. Visst, solar jag solarie så slipper jag smörja in mig, slipper bli lite fläckig och jag slipper att peela bort allt som en galning och göra om! Men mer positivt hittar jag inte. Så brun utan sol, jag älskar dig! Bara för det så måste jag köpa en ny imorn, hihi!
Jag har faktiskt hunnit varit lite duktig idag också när jag kom hem. Jag gjorde två uppgifter i samhäll som jag har legat efter med! Skönt. Nu har jag bara typ fyra till plus två prov :S haha.
Nu så ska jag kolla runt lite på nätet och sen så ska jag ringa min älskling! Hoppas att jag sover lika bra som jag gjorde inatt! :)
PUSS<3

Jag och Millan, du betyder <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0