Sjuk, men jag är glad :)

Nu har jag precis ätit en macka och lite sparrissoppa! Mumsigt. Jag har varit på vårdcentralen nu och det var lite jobbigt. Fick sitta och vänta ganska länge för att få träffa doktorn och ta massa prover. Läkaren trodde nämligen att jag har brist på massa saker i kroppen, typ järn och massa vitaminer. Jag hade också lågt blodtryck, och det brukar aldrig jag ha förutom när jag var sjuk i anorexi.. Men provsvaren kommer inom någon vecka hoppas jag! Så då kan jag äntligen bli frisk, hihi :) Jag ver lite deppig när jag kom hem eftersom att jag inte fick reda på något speciellt, men när jag kom hem så fick jag höra en jätterolig nyhet och nu lyser jag som solen! :) Men jag berättar inte vad, hihi.
Min lilla älskling kommer om några timmar, då ska vi mysapysa så mycket som det går! Sen så måste vi packa tills imorn, runt klockan sex imorn bitti åker vi till Åland! Vad skönt det ska bli att komma bort ett tag, och så shoppa lite på taxfreen såklart!

Kommentarer
Postat av: nett

hoppas du mår bättre snart och come back to school ;) :D

2009-03-19 @ 13:32:37
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0