Sjukling ;/

Usch, jag mår verkligen inte bra idag. Jag har feber, ont i kroppen, i huvet och så har jag fått värsta förkylningen! Jag hade lite ångest över att jag inte gick till skolan, men vad ska jag göra när jag mår såhär? Jag orkar verkligen inte. Hoppas att jag inte mår såhär imorn, jag måste verkligen till skolan då. Behöver jobba med PA och så måste jag hämta böcker till helgen. Jag är ju ledig på fredag :)

På fredag åker vi ju till stugan på Åland och det är alltid lika mysigt. Vi ska bara vara borta över helgen, men Åland är ju
Åland. Jag tycker om att vara där jättemycket. Och nu är ju älsklingen med och då kan det inte bli bättre :) Men jag hoppas verligen att jag inte kommer att mås såhär som jag gör nu...Jag hatar att vara sjuk. Och det har ni hört många gånger eftersom att jag ALLTID är sjuk :(

Idag skulle jag egentligen åkt till min sötnos, men inte ens det klarar jag av. Jag mår så dåligt så jag orkar knappt sitta här vid datan nu..Tråkigt.
Nu måste jag seriöst börja planera både bal och studentklänning! Jag vill inte vara i sista sekunden, jag vill ha typ allt klart minst en månad innan, MINST. Så ja tänkte kika runt lite på balklänningar och studentklänningar nu :)
Hörs senare ;)

ÄLSKAR DIG HJÄRTAT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0