Skolarbete.

Nu har jag gjort klart alla frågor som skulle vara klara tills imorn i samhällskunskapen! Skönt. Jag har också hunnit laga tacos med min pappa och så har jag hunnit äta också ;)
Pratade med Alexandra för en stund sedan och jag sa att jag var ledsen för förra helgen, vi skulle ha bowlat men det blev flytt till Gärdet istället.. :/ Men men , nu i helgen tar vi nya tag och så kör vi lite bowling på lördag istället :) Hoppas det blir kul! Vi kör nog tjejorna mot killarna då ;)
Men men, nu tänkte jag börja med min andra samhällsuppgift som jag ska lämna in så fort som möjligt, handlar om asyl och så.. Hoppas det går fort! Sen så ska jag plugga lite till provet som jag ska ha på onsdag, handlar om omsprger genom tiderna, inte det roligaste kanske ... :P Men de måste göras!
Hihi, jag hittade värsta fjortisbilden på mig som jag tog här om dagen..haha utan mina extensions! tahda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0