Skönt.

Nu har jag tagit ett varmt och mysigt bad. Gud vad skönt det var att koppla av. Jag som hade så ont i alla mina muskler och leder, nu känns det lite bättre. Jag peelade bort all b.u.s också och egentligen tänkte jag lägga på ett nytt lager, men jag får väl skylla på att jag är sjuk och det är därför jag ser ut som ett skämt! Jag körde en inpackning i håret istället :)
Nu så ska jag bara låta mitt hår självtorka, måste bara lägga i lite skydd och så!
En sak som är bra att vara sjuk är att man just får se ut hur man vill, jag kan gå runt i min lilla rosa mjukisdress och slippa sminka mig! Jag kan snora och snyta mig som attans, vem bryr sig? Ja, man måste ju se saker positivt!
Ikväll så blir det väl kanal 5 som gäller. Först Diagnos okänd och sen Efterlyst! Härligt. Då ska jag förmodligen ligga nerbäddad i sängen och dricka lite juice...
Jag måste ringa Emilia också, jag kommer nog inte klara av att gå till skolan imorn, jag ska förmodligen gå till vårdcentralen och ta prover. Men hon kommer inte bli glad kan jag säga!
Älsklingen kommer imorn, åhh vad mysigt det ska bli!

Missa inte:
20:00 Diagnos okänd och
21:00 Efterlyst

PUSS<3Jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: nadia a.

tack för att du påmminde mig om efterlyst <3

2009-03-18 @ 19:37:07
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0