Snöigt oväder!

Jag fick ju fart i mig och drog ut för att springa lite. När jag kommer ut så är det värsta snöovädret, det visste jag men inte att det var så! Aja, tänkte jag och så fortsatte jag..Men fan när jag kom ut på trottoaren och vägen där jag skulle springa så var det så mycket snö så att det täckte hela mina skor och en bit upp på byxorna! OMG, fan vad jobbigt. Men jag sprang faktiskt ett varv runt alla stora villor, ganska snabbt för att jag frös och ville komma hem! Usch vad äckligt det var. Ja, så nu fick jag motion i typ 10 minuter bara! Suck*. Nej men seriöst så är inte springa min grej, hellre går jag en timme än att springa en halv timme faktiskt! Men när man är själv är det rätt trist faktiskt. 
Jag har ju gjort ett eget träningsprogram som jag kan göra hemma, utan några som helst redskap. Men jag har provat det några gånger men det är ju så trist! Jag funderar på att köpa en pilatesboll och göa massa övningar på den! Jag tyckte det var rolig träning i alla fall när jag tränade på World Class! Ska man åka och köpa en snart kanske ;) ? 


Sen har jag funderat och funderat på min kost. En vanlig dag för mig är att jag äter när jag är hungrig eller sugen på nått. Och så ska det väl inte vara? Nej, jag har funderat på att köra en liten "diet" som jag tror att jag skulle må bättre av. Jag tror nämligen att min kost förstör min sömn. Jag funtar på att inte äta något efter klockan 18, förutom frukt och max typ varma koppen, kanske skulle vara bra?
NOG MED DET.

Idag så ska jag äntligen orka peela bort rester av min brun utan sol som sitter kvar och b.u.s.a om mig! Fast den här gången måste mamma hjälpa mig att smörja på ryggen, blev inte så snyggt förra gången, haha! Jag tycker egentligen inte att det är snyggt med brun utan sol alls, man får egentligen ALDRIG till ett snyggt resultat. Hur mycket tid man än lägger ner på det. Det måste ni alla hålla med om. Det spelar ingen roll vilken prisklass, och tro mig jag har provat många! Eller så är det helt enkelt fel på min hud, den kanske är jäkligt fläckig, thihi! Nej men jag känner att jag använder brun utan sol bara för att jag känner mig så mycket piggare och gladare om jag är brun, ganska sjukt men det säger faktiskt många. Så jag känner egentligen för att bara punga ut flera hundra i månaden för att sola, men jag känner ändå att jag kommer ångra mig sen när jag ser att huden blir ganska förstörd...Så brun utan sol är nog mer min grej i alla fall, fast att jag kan få massa inpulser att jag MÅSTE börja sola solarium, haha! Jag är ju sjuk :P

HAha, förresten apropå ingenting, så hittade jag en as snygg (!) bild på mig, brorsan och mormor sen kryssningen för ett tag sedan! Herregud, lägg märke till oss fyllon ;)

Och ja, ibland kan till och med jag erkänna att jag ser ut som en lite fjortis på 14 år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0