Sunbrown

Jag har suttit och läst och läst och läst nu om en massa shit som jag ska ha prov på imorgon. Jag förstår inte vad som är fel, jag får inte in något vettigt i mitt huvud! Jag kommer att vara överlycklig om jag klara ens G imorn, och så låga krav brukar jag inte ha på mig själv.. Aja, jag får verkligen försöka!
Imorn så ska jag åka till min älskling, jättemysigt! Tråkigt nog så kommer jag att sluta sent, klockan tre så ska jag ha provet. Jag kommer att vara hemma hos honom säkert vid sex eller nått! Fan.

Jag tänkte faktiskt försöka sola den här veckan. Jag har kommit på att jag är väldigt blek och I hate it. Jag vet att solarium är farligt och allt det där, men jag måste verkligen nu! Jag hade tänkt att sola måndag, tisdag och torsdag. Och efter det så ska jag fan se skillnad!
Nu ska jag bli brunare :)
Puss<3
HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0