Take me away from that shit!

Vi cyklade iväg till centrum på typ 5 minuter, fort gick det ;) Jag satte bara på mig mina rosa mjukisbyxor, uggs och min fjällis, sen åkte vi iväg. Jag kom på en sak samtidigt vi cyklade också. Jag känner inte igen mig själv när jag inte har smink. Jag trivs inte lika bra med mig själv heller, (fast det är ju ganska vanligt). Nej men seriöst när jag tittar mig i spegeln när jag inte har något smink så bara frågar jag mig själv typ; "är det här jag??". Ganska läskigt att känna så faktiskt, det är ju ändå så man är född och egentligen ser ut. FY FAN säger jag bara, JAG ÄLSKAR SMINK!

Nu har jag käkat lite godis, inte överdrivet mycket men lite i alla fall. Varför ska jag alltid få en massa ångest? Va fan man lever bara en gång, ska man banta hela livet eller? Jag levde med att bara tänka på mat och banta i typ 3 år, och den perioden av mitt liv var pissigt. Det verkligen sög. Och ändå så håller man på hela jävla tiden med att tänka på vad man stoppar i munnen. Jag riskerar ju fan att förlora min pokjvän för att jag håller på och tönta mig med att inte äta oh massa shit. Jag vill inte behöva känna så längre, men det är svårt.
Jag känner just nu att jag kan inte banta, fast att jag vill det. Helst innerst inne så vill jag ner till dom där 36-37 kilona som jag vägde då. Nej, jag får helt enkelt stå emot! Haha, in your face anorexi.
Fan vad jag blev sugen på jordgubbar helt plötsligt nu då! Haha,

Jag kollade hur min budgivning gick, nån jäkel hade lagt bud högre, men då kom jag och la mer! Jag SKA ha den där klänningen! Så är det bara! Auktionen går ut vid tio ikväll så jag bloggar nog då så alla får veta om jag fick den eller inte ;)

Haha, den är bra den.


Kommentarer
Postat av: Nätz

2009-03-17 @ 22:00:38
Postat av: johanna

fin blogg :)<3

2009-03-17 @ 22:01:21
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0