Yes.

Nu har jag hunnit plugga litegrann, känns som att jag har lite kvar i huvet i alla fall ;)
Men men, jag har även hunnit duscha, as skönt. Jag la en inpackning i håret, tror de behöver det :) Sen så har jag klippt mig! Se där! Nu tog jag saxen och klippte typ en centimeter, haha. Nee men seriöst, jag tjänar fett mycket på att inte gå till frisören, jag klipper mig själv och färgar själv. Men ibland kan jag "lyxa" till det och gå till Sabina. Men inte nu, hihi!
Håret är nu plattat och klart för att snart sussa. Inte bara det, jag har hunnit smörja in mig med mjukgörande b.u.s, härligt härligt.
Imorn så ska jag ÄNTLIGEN till min älskling, jag har inte velat åka till han nu när jag har haft så mycket att göra. Men imorn kommer jag :)

Juste, jag har glömt att berätta!
Jag fick ett mail från visaprint där det stod att man kunde få en keps gratis. Jag gick in på sidan och valde mitt motiv! Hallå, vem kommer ha den snyggaste kepsen i sommar? Thihi, det stod: I <3 min sexiga Felix.
Haha, kostade bara 50 spänn i frakt! Perfa ju. Så jag längtar tills min snygga vita keps kommer, inom två veckor :)

Åhh, vet ni vad jag missade? Jag hade tänkt att kolla på den rätte för Rosing, men jag trodde att det började klockan 21. Så jag hann bara se de sista fem minuterna, men jag blev nöjd med det jag såg. Den rätte för Rosing vann ju! Och en sak som jag tänker på varje gång jag ser Linda, varför är det så många som tycker hon är ful? Hon är ju gorgeous! Jag skulle gärna vilja se ut så när jag är över 30! OMG, alla som tycker hon är ful är ju lite knasiga ju :P
Sophia, 18 år:


Sophia om 20 år! MAN KAN JU ALLTID DRÖMMA!

Nu ska jag nog gå och skära upp lite färsk ananas och smaska på. Sen blir det åter lite plugg och snack med älsklingen!
Hoppas ni kommer sova bättre än mig!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linna

Åh vad gott med färsk annanas hoppas den var riktigt god =)

2009-04-06 @ 23:01:17
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0