Aldrig mer!

Nu har jag städat mitt rum i ca 3 timmar! Jag fattar inte hur jag orkade. Det började helt enkelt med att mamma tjatade på mig igår om att mitt rum såg för jävligt ut och jag blev pist. Sen så kom pappa med ett bort och en pall från ikea som jag direkt började skruva ihop inne i mitt rum. Då var det kört! Det var bara att börja grov städa då jag såg hur mycket skit det fanns i mitt rum. Usch säger jag bara, aldrig mer igen får det bli sådär stökigt! :P

Nu så kan i alla fall både min nya data och min nya symaskin stå fint och prydligt på ett bord i mitt rum i alla fall ;) Jag är faktiskt jättenöjd att jag har fått en data och en symaskin, äntligen. Nu slipper jag tjafsa med lillebrorsan om vem som ska sitta vid datorn och när. Och äntligen kan jag börja sy igen! Nu kan jag börja designa egna toppar och grejer som jag gjorde förut :) Hoppas jag bara kommer ihåg hur man gör, haha!

Jag är en duktig städare! :)

Dock ser man inte lika sexig ut när man städar, svettig och dan! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0