Fredag imorn!

Hej alla glada! =)
Jag somnade vid halv två och sov enda till kvart över fem! Skönt, kände att jag verkligen behövde det. Hunnit käkat lite wok, va ashungrig eftersom jag bara hade ätit en macka under hela dagen :/
Imorn så är det fredag och jag ser verkligen fram emot den. På ett sätt är det jobbigt för att jag inte får sova med min älskling och så får jag inte mysa fören på lördag, men men. Imorn så ska jag i alla fall på smink party hemma hos Sabina med några andra tjejor. Vi ska få massa tips om vad vi kan anävnda för hudprodukter, vad man passar i för färger och hur man applicerar saker på bäst sätt. Ska bli skitkul eftersom jag aldrig har varit på sånt! Sen så ska man få en liten egen tid med make up tjejen om man vill :)

Saknar min älskling som fan <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0