Nu är jag iaf 19 år!

Jag är helt död.
Jag fattar inte varför jag mår såhär, varför mår jag skitbra vissa dagar och så mår jag skit andra dagar?
Fuck you, säger jag bara. Jag ska gå till doktorn (igen) och så ska fan jag få reda på vad jag har för skit!

Whatever, idag är jag hemma och mår ganska dåligt. Jag sov med min älskling inatt (åhh så mysigt) men jag sov inte bra i alla fall. När jag skulle upp i morse så mådde jag skit, kunde inte röra min kropp. Jag la mig bara under täcket och gömde mig, gämde mig för alla beskymmer. Så jäkla tråkigt, jag som fyllde år och allt igår, började må dåligt lite igår. :(

Jag har suttit nu framför min nya data och försökt att plugga min jobbiga idrottsuppgift som ska vara klar idag innan klockan 12 inatt! och det går så dåligt! Jag ger upp efter bara några raders skrivande och vill gå och sova. Jag måste även gör klart alla EU-frågorna plus en annan jäkla uppgift! ÅHHH jag orkar inte längre, jag vill inte! Om jag hade varit frisk så hade det gått lite bättre men jag orkar verkligen inte nu!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen en stund, samla krafter och fortsätta att plugga..


Saknar dig mitt älskade hjärta! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0