Ohh yes!

Nu har jag suttit och pluggat. Jag är äntligen klar med min idrottsuppgift i idrott och hälsa B! Åhh vad jobbig den var. Sen så hade jag lite kraft kvar så jag började med mina EU frågor, och jag är nästan klar ju! Jag tänkte göra klart resten imorn :)
I fredags så var ju hudvårdskonsulenten hos mig och vi hade en tjejkväll vi tjejer i släkten. Åhh vilka produkter dem har! Mary Kay heter märket och jag älskar det! Kvällen slutade med att jag köpte ett hudvårdskit för 1500 kr (!) Men som tur var så betalade mamma halva :)

suddig bild, men men. Här är dom!


Ja,
vad har man planerat denna vecka? Jag har faktiskt bara planerat tills på fredag. Jag ska vara ganska mycket hemma hos älsklingen den här veckan. På onsdag så ska vi vara barnvakter till C, och så måste jag verkligen plugga resten av veckan, som en TOK!
Men nu har jag som tur bara kvar:
*Redovisning+reflektioner i skapande verksamhet
*Göra en samhällsuppgift
*Göra klart EU-frågorna

Härligt härligt! Snart är det fan studenten :)

Imorn så hade jag tänkt att dra in till stan och kika lite i affärer. Sen så får vi se om älsklingen möter upp mig eller om jag åker till honom efter. Jag ska nämligen sova hos han från tisdag till torsdag och sen från fredag till söndag ! :D
Vi får se vad som händer i helgen, just nu prioriterar jag bara PLUGG!

Puss puss <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0