Pluggis.

Sitter och pluggar nu. Har precis skrivit klart all fakta på mitt arbete som jag ska redovisa imorn. Måste bara fixa powerpointen när jag kommer till skolan imorn! Åhh stress! Jag har också hunnit fixat fram en bra lite kort dokumentärfilm till min och Millans redovisning imorn...usch, två redovisningar på en dag!
Idag mådde jag inte alls bra. Jag var hemma från skolan så att jag skulle orka komma imorn istället. Har en lång och tuff dag framför mig, 8.15-16.15 . Så jag kände att det var bättre att jag var hemma idag så att jag kan vila upp mig. Och det gjorde jag också kan jag säga! Jag sov från halv 2 till kvart över 5!! Haha, jag kände att jag verkligen behövde det.

Imorn kommer min älskling till mig, vi ska mysa som fan. Tråkiga är att jag måste plugga imorn också, jag har ett prov i samhäll på torsdag som jag inte ens har börjat tittt på... :/ Hoppas jag klarar det.
På torsdag åker jag hem till sötnosen och är där över helgen. Jag är nämligen ledig på fredag och då ska jag åka och fixa mina naglar klockan 11 och sen åka in till stan och strosa lite. Hoppas det är bra väder  :) Jag tänkte även lämna tillbaka ett par skor som jag köpte för ett tag sedan, jag har konstaterat att ja inte kommer att använda dom...
Jag känner mig ganska nöjd med mitt plugg idag, ska försöka göra en till uppgift idag så jag kan stryka en till av alla mina 10 uppgifter! Haha. 

Hihi, den gången hade vi kul :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0