Söndag och inte pigg.

Idag har jag varit riktigt seg. Jag har haft huvudvärk och är helt slut i kroppen. Hoppas verkligen inte att jag mår såhär imorn, måste verkligen gå till skolan då jag ska ha PA redovisning. :/
Jag försökte sitta nu med ett arbete som jag ska redovisa på onsdag, men jag känner verkligen inte att jag mår bra, kan inte koncentrera mig på något just nu.
Ni som tar studenten nu i sommar känner säkert som jag. Jag känner mig så otroligt stressad! Helst sjukt. Jag får ångest varje morgon jag vaknar och flera timmar in på natten ligger jag och tänker på vad jag måste göra. Jag som trodde att det skulle bli chill det sista året, men icke sa nicke!

I fredags var jag på ett sminkparty hemma hos Sabina. Det var asmysigt och trevigt. Efter det så gjorde vi oss i ordning och åkte ut. Vi hamnade på en liten bar, men vi slutade igen hemma hos Sabina med massa folk. Tror jag och Sabina gick och la oss lite efter halv sex på morgonen, haha.
På "morgonen" vid två så hämtade vi upp min sötnos på stationen och så lämnade hon av oss hemma. Så HELA lördagen så har jag och min älskling myst, och myst igen. Tyvärr så åkte han idag, fan vad jag saknar honom<3333 Får inte träffa han försen på onsdag... :/

Jag bloggar lite senare ikväll ;)
Puss<3

Jag i min mysdress<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0