Tandblekning och nagelfixning!

Nu har jag duschat och smörjt in mina tossingar :) Kändes skönt att göra det äntligen. Måste innan jag går och lägger mig smörja in mig med lotion, har ju bränt mig som fan och ser ut som en gris ju!
Just nu sitter jag med mina skenor i munnen med tandblekning i. Har länge tänkt att köpa men nu har jag gjort det! Billigare än att bleka hos tandläkaren i alla fall, fast detta är samma medel =)
Mina naglar blev också as fina som jag fixade idag,  ;)
Precis alldeles nyss pratade jag med älsklingen, han var jättetrött stackarn. Usch vad jag saknar honom! Älskar dig<3

Kollade runt lite på min kamera och hittade min outfit som jag hade på valborg;

Vad tycker ni? Spana in mina nya svart pumps med en lite rosett på, gulligt!


Nej, nu ska jag ta bort mina skenor i munnen och börja lägga mig och kolla på tv!
Imorn är det kort skoldag, 8.30-11.30 sen är det bara att gå och luncha med Sabina! =)

God natt raringar<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad kostade tandblekningen och ger det verkligen resultat? :)

2009-05-10 @ 13:18:19
Postat av: Anonym

sv: tandblekningen kostade 400 spänn, men jag fick det billigare :) Och ja, den fungerar, har bara gjort två gånger och ser redan skillnad! Testa!

2009-05-10 @ 19:29:08
URL: http://blondiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0