Torsdag!

Hallu bloggis! =)
Har smällt i mig nästan en hel sallad och är supermätt nu.
Sitter vid datan nu och har skickat iväg lite arbeten och skit på mailen. Mycket att göra nu asså! Imorgon ska jag ha en uberstor redovisning som jag inte ens har börjat med. Jag ska hinna skriva en utvärdering på allt också..phuuw!
Men det kommer nog gå bra, (får vi hoppas!) Det är det sista jag kommer att få göra innan jag tar studenten, de sista två veckorna blir det bara chill :)
Ikväll måste jag göra en massa saker, duscha, smörja in mig med b.u.s, bleka tänderna, packa och plugga! En massa saker helt enkelt. Sen måste jag ju hinna mysa med min älskade<3






Jag just nu sittande och längtande efter sötnosen, han e här om bara några minuter, thihi ;) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

hur blev du så blond?

2009-06-02 @ 12:09:08
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0