2 dagar nu.

Efter ett deppigt och förbannat inlägg så tänkte jag bli lite normal igen :)

Vad hände i helgen då?
Jo, i lördags så var det inflyttningsfest hemma hos Sabina och Robin. Det var verkligen skit kul och fullt ös. Stackars felix däckade ett tag, men sen vaknade han upp och vi fortsatte festa. Men sen var det ju min tur att däcka, fast klockan var ju ganska mycket då.. Haha. Fullt röj till klockan kanske var runt 7 nästa dag :) Vi hade i alla fall jättekul!

Just nu sitter jag AS mätt i magen av soppa! Jag käkade två stora skålar med soppa för nån timme sen så nu är sjukt mätt!! Haha, tror jag ska ta lite mer senare, åhh soppa är så jävla gott! Ingen bantning här inte, man ska vara glad för det hullet man har, eller?

Juste vet ni en grej? Jag har varit rökfri i hela två dagar nu. Känns på ett sätt jävligt jobbigt, men ändå skönt. Jag försöker att tänka på allt negativt med rökning och då mår man ju lite illa, visst? Men hallå, jag vet att jag inte kommer vilja lägga ut massa tusenlappar på restylane när alla mina äckliga rynkor kommer fram. Har inte heller någon lust att få svarta lungor...EUWW. Sen så är det verkligen inte fräscht att röka, varken som tjej eller kille. Men som tjej och att röka, det är egentligen bara skabb och det vet alla innerst inne. Jag tycker man kan få fest röka nån gång, men inte röka varje dag och lukta gammal kärring! :D

Halloween 09!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0