!


* Läppförstoring! Vissa tycker att det är patetiskt, onödigt och fult. Men det gör inte jag! Dock så tycker jag att det är otroligt fult när man fyller på för mycket och ser ut som en anka! Om man ska göra en läppförstoring så ska man tänka realistiskt!
Ett stort plus är ju att man kan testa olika volymer och material, det sitter inte i för alltid, eller hur?

* Julen! Fast att man inte längre är liten så kan jag bara inte sluta älska julen. Okej, det är rätt dyrt att köpa julklappar till alla men man får ju en massa tillbaka och så är det otroligt mysigt! Åhh vad jag längtar.

* Lårhöga stövlar! Jag tycker det är så jäkla snyggt bara. Tyvärr så passar det inte på alla.. ska inte nämna varför men det är riktigt snyggt på många andra. Jag själv köpte ett par lårhöga stövlar för värsta pangpriset, kostade bara 599 spänn! Och ska jag vara ärlig så har jag inte sett någon som har snyggare! Helst så ska det vara hög klack, men det kan vara ganska fint utan också, beroende på tillfälle.

* Alla fejk jackor! Något som jag går runt och irriterar mig på är alla dessa canada goose och fjällräven jackor som är fejk! Tycker det är så himla fult. Jag har ingen aning om kanske alla som har dessa jackor vet om det själv, men usch vad jag tycker det är fult. Om man verkligen vill ha en sån jacka, köp en äkta och om ni inte har råd att köpa en ny, köp en begagnad :) Jag själv gjorde bort mig för några år sen då jag råkade köpa en fejk fjällräven, men det upptäckte jag sen och köpte en äkta istället, haha.

* Alla ni som "låtsas" bantar! Jag vet så många tjejer som gör det... Åhh vad jag hatar det. Det kan vara ganska runda tjejer som säger att de är mätta innan de ens ätit upp halva eller gnäller på hur mätta dom är och att man ska tycka synd om dom? Sen har jag även varit med om tjejer som äter as mycket i smyg och sen när de umgås med andra så äter de ingenting och säger att de alltid äter så.... haha, patetiskt!

* Avbitna, korta naglar. Jag har själv varit en nagelbitare men nu har jag slutat. Det värsta som finns tycker jag är när man ser tjejer med jätte korta och trasiga naglar! Usch. Man kan faktiskt göra nagelförlängning fast man är nagelbitare, suveränt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0