Halloj

Ja, vad ska man säga om min "utflykt" idag? Jag kom till nagelsalongen kvart i nio och väntade på att tjejen som skulle göra mina naglar skulle komma. Vad händer sen då? Jo, då kommer en annan as kaxig tjej som säger att hon också har en tid klockan 9!? Jahapp..hur ska vi göra nu då tänkte vi? Men såklart så är det alltid jag som är snällast i världen och sa att jag kan komma tillbaka på torsdag istället... Men åhh fattar ni vad surt??? Hade åkt HELT i onödan så tidigt! Fuck.
Aja, lite ärenden fick man ju gjort i alla fall, jag blev nämligen klar med nästan hela min älsklings julklapp! Haha ;)
Köpte en sallad och åkte hem och svulla i mig den :)

Föresten. Vet ni vem jag stötte på när jag skulle av tunnelbanan på centralen? Jo, lilla(!) bloggerskan Dessie med hennes kompis Alexandra och en liten hund! Eftersom att dom gick precis framför mig hela tiden så blev jag så himla sugen på att bara gå fram och spela värsta stalkern! Haha, nej men usch att bete sig så.
Något som jag blev så förvånad över var att hon var så lång! Herregud, jag såg fan ut som en lite dvärg vid henne och hon ser fan inte 4-5 år yngre ut än mig! Hon var i alla fall ganska söt, hon hade faktiskt inget smink på sig och det är nästan bättre det :)

dessie.se

Nej, nu så ska jag fortsätta kika runt lite på nätet, och sen så blir det pladask ner i soffan med äpple :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0