Hemma!

Hej alla mina söta salkers! Hehe, jag bara skojade =)
För någon timme sen så kom jag hem.. ganska belåten efter en heldag på stan med min mormor! Vi käkade lunch uppe på Åhlens innan vi började gå runt, härligt härligt. VI strosade runt i lite olika butiker och jag fick med mig lite nya plagg för en gångs skull! Ett par svart/glittriga tajta leggins, en fin topp/tunika och två vanliga baslinnen. Lägger upp bilder antingen ikväll eller imorn.

Imorn bitti så ska jag åka iväg för att få mina naglar äntligen ! Kul ska det bli och jag hoppas dom blir riktigt läckra också ;) Tänkte strosa runt en stund i solna centrum för att köpa bland annat en brun utan sol... jag är likblek/ fläckig och min är typ slut... Funderar seriöst på att börja sola, men jag vill verkligen inte egentligen.. Så jag kör nog med brun utan sol ett tag till! Tror jag...

Jag lagade lite middag för ett tag sedan och har precis tvättat bort sminket. Orkade inte ha kvar det eftersom det kändes så äckligt! :/ Har börjat tycka att det är så jäkla härligt med ren hy och att slippa ha smink ibland. Tyvärr ser jag förjävlig ut utan smink så jag kan aldrig nästan visa mig in public :P Angående hy så tror jag att jag ska leta efter en ansiktsspray imorn. Har hört att många tycker det är riktigt fräsch, och vissa kan man till och med spruta på över sminket! Skulle vara perfa för mig :)

Just det! Idag ringde jag kliniken också för att ändra min tid! Skulle ju ha kommit på torsdag nästa vecka, men det blir på tisdag istället! Ska bli så kul :)

Men men, nu ska jag plocka upp lite i mitt rum och mysa med min älskling som kom för en stund sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0