Naglar imorn, kliniken nästa vecka!

Yes!
Nu är vi äntligen hemma ifrån "jobbet". Vi hann det vi skulle och färgen var jättefin. Så nu är det nog bara en omgång kvar, sen så är vi klara :)

Imorn så ska jag upp ganska tidigt, eftersom jag ska fixa mina naglar imorn. Ska till Solna Centrum faktiskt och fixa dom. Hoppas det blir fint!
Sen så efter det så blir det bara att fara hem till mig.. har inte varit hemma på över en vecka!

Idag så ringde jag också och beställde tid för mina läppar igen! Jag fyllde ju på dom för första gången för lite över två månader sen, men jag tycker att så mycket har försvunnit. Jag använde ju mig av restylane lipp, men tyvärr så passade inte det materialet så bra på mig tyckte jag. Så nu tror jag att jag ska spruta in juvederm istället..
1,1 ml kommer det att bli, så läpparna lär ju bli ganska stora... :) Haha, men som sagt det lägger ju sig.
Men då hoppas jag på ett längre resultat eftersom man pungat ut ganska många tusen nu...
Men eftersom att jag tycker att det är så snyggt med snygga läppar så lägger jag gärna pengarna på det :)

Nu så ska jag nog sätta mig i soffan med min darling och kanske fixa lite gott att käka? Det är man ju ändå värd när man varit duktig att jobbat såhär på kvällen, visst? :P POPCORN!!



Ibland känner man sig väldigt ytlig... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0