NEJ

Jag är helt slut i kroppen, jag mår bara inte bra.
Jag är så less på allt som har och göra med att hitta jobb, få pengar och otrevliga människor som jobbar inom de områdena!
All denna stress gör så jag blir sjuk fysikskt och jag mår inte bättre av det psykiskt heller...tur att man äter mediciner för ångest, annars hade väl det här gott åt helve*e! Ingen har respekt för unga människor känns det som ibland.
Jag är inte den som vill ligga hemma på soffan och chilla, som många andra ungdomar vill göra! Kan inte dom fatta det? Fan, ha lite respekt till oss som faktiskt kämpar med att få jobb och se för fan inte ned på dom. ÅHH, fuck you.

Ja, ett ganska deppigt inlägg som får vem som helst att bli så otroligt positiv till livet, eller hur?


Ibland önskar jag bara att man kan gömma sig under täcket och komma till en ny värld, precis som man kunde när man var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0