SMINK!

En fråga/kommentarer som jag har fått ganska ofta av olika människor är;
 -" Varför har du så himla mycket smink på dig..brunkräm och allt?" 

Nu vill jag förklara något, eftersom det här gör mig så otroligt irriterad!
Jag kan säga det om jag jämför med de flesta av mina kompisar så smörjer dom på dubbelt så mycket foundation och puder! Jag äger inte ens ett puder. Det är bara så att allas hy är olika, så jag tex. behöver inte använda mkt foundation för att det ska synas. Grymt irriterande speciellt när andra tjejer kan säga det, sen blir dom själva förvånade när dom ser hur jag sminkar mig! Ha!

Och en sak som jag alltid undrat.. vad fan är egentligen brunkräm? Är det foundation eller vad?

Smink är verkligen en av de bästa sakerna dom har kommit på här i livet! Tycker ni inte det?

Tyra Banks .. man ser ju inte direkt någon supermodell...



Eva Longoria... Usch nej, fy!



Jodie Marsh ser ut som en HELT annan människa! Dock är hon ju sååå mycket snyggare med smink!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller fullständigt med dig, folk ska bara klaga för sakens skull, ofta för de är avundsjuka så gör som jag skit i dem bara!



Många bilder på kändisarna som du la upp utan smink är redigerade också!!



Bra blogg du har =)

2009-11-24 @ 18:49:54
URL: http://misssterner.blogg.se/
Postat av: Lesly

haha roliga bilder. Det är sånt som man är medveten om men inte vill tro på. Kändisar är inte så snygga

2009-12-08 @ 23:33:29
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0