Bakis idag

Ja jag blev faktiskt lite bakis i alla fall, konstigt nog. Vaknade vid 9 imorse och kunde inte sova, eftersom jag hade en snarkande Tina brevid mig haha! Jag var jättepigg och mådde bra, bara lite trött så jag blev hur glad som helst! Men efter några timmar så började illamåendet komma och jag var tvungen att spy...usch det enda som kom upp var den där halv liter apelsin juice som jag hade tryckt i mig under morgonen.. Men nu mår man bra! ;)
Igår så blev det en trevlig kväll. Vi snackade och drack, sen blev det dans också! Sen när Tina beställde in shots åt oss, ni vet som brinner? Vet ni vad som händer då? Jo jag råkar få på mig sprit från brickan och hela min hand börjar brinna! Creepy jag fick ju värsta paniken ju... Som tur var kunde dom släcka handen och så la dom om bandage, snälla haha :) Så jag var ganska orolig sen om jag skulle få en massa ärr och skit, men än så länge så verkar det se bra ut... Vågar inte ta bort hela bandaget så vil får väl se hur det ser ut... Usch vad läskigt det var!

Aja, vi fortsatte kvällen och sen så skulle vi åka hem till lägenheten. Vi tog en taxi men sen var det så jäkla långtråkigt och jag ville bara hem, så jag och Tina stack därifrån. Först käkade vi och sen så tog vi en taxi hem till mig... Usch lite ångest har jag eftersom jag gjorde av med ganska mycket pengar...bara taxin gick på över 400 spänn så det kändes...
Men men, vi däckade väl runt halv fyra och sov ganska bra..tills Tina snarkade som en jäkla, a jag vet inte vad haha!

Sabina kom sen hit och vi snackade lite. Hon hämtade sina grejer och bilen, och så tog hon Tina med sig! Efter dom åkte så tog jag bara det lungt. Jag har ätit som en jävla häst också! Äta, sova, äta...Så har min dag sett ut i stort sätt. ;D

Alldeles strax så kommer äntligen min älskling hit. Kanske måste börja fixa mig lite så jag inte ser allt för läskig ut.... Haha. Vi kunde ha gått ut ikväll med, men jag orkar verkligen inte och jag vill bara vara med Felix. Men jag hade egentligen velat gå på Pilot ikväll, men helst av allt vill jag bara vara med min sötnos! Så ikväll blir det bara MYS <3

stackars, stackars mig... eller hur? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0