Dags att börja blogga..

igen, haha!
Nej, men jag har varit så trött på det mesta på senare tid. Jag fattar inte att jag är så jäkla seg och inte pallar nåt, tror nog det handlar om att jag är så trött på att söka jobb. Nu har jag verkligen fått en jobbtorka också, jag har varit sjuk och inte orkat söka jobb.. Men jag måste ta igen det nu nästa vecka.

På fredag så är det inflyttningsfest, det ska bli kul :) Kommer nog bli ganska mycket folk vad jag har hört..Trevligt.

Jag bokade också in en tid för nagelförlängning hos Jasminakademin på söder tills på onsdag, skönt att få fixa dom igen :)
Kommer ha värsta lyxen den här veckan, inte bara naglar på onsdag utan även spa-massage på torsdag! Skönt, hih :D

Jag har precis smällt i mig en fralla, en tomat och en gurkbit nyss, och ändå så är jag små sugen på nått igen! Jag är verkligen helt otrolig och egentligen känns det som att jag borde vara ännu fetare!? Men men, jag älskar mat så vad gör man? :P

Idag så spelade min lillebror match :) Han var skit duktig och gjorde två mål av lagets fyra! Härligt ;) Men tyvärr vann dom inte, men skit samma. Han kommer bli en riktigt bra innebandy spelare tror jag ;)

Nu ska jag ev. beställa hem ett set med "loose wave" löshår! Lite lockigt och snyggt sådär! Men vi får se.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0