Galen

Ja, det är det jag är just nu! Min data håller på att fucka sig och jag kommer fan ingenstans med den! Jag kom äntligen in på bloggen nu, efter ett antal timmar...
Jag har nämligen suttit lite och försökt hitta på en ny header och ny design till bloggen. Jag skulle alltså ha fixat det idag, men det blev som det blev så jag försöker fixa till det imorn på den andra datan :)

Idag kom jag i alla fall hem vid tre. Jag satt och svulla i mig en sallad på tåget, gott! Haha, vet ni vad jag käkade nu på kvällen då? Mannagrynsgröt och en macka! Snacka om att jag aldrig kommer kunna bli anorektisk igen, jag käkar verkligen för två! Helt sjukt. Men bara om jag mår bra och INTE går upp i vikt, vad spelar det för roll?
Jag har även hivat i mig en massa färsk frukt idag också och nu ligger det jordgubbar och väntar på mig i sängen :)

Imorn så har min lilla älskling teoriprov! Åhh vad jag hoppas att han lyckas, verkligen. <3

Jag tänkte faktiskt gå en liten promenad och sola imorgon, jag känner att jag är sugen på det :) Jag funderar nu på att sola så många gånger som möjligt innan min plåtning, så slipper jag vara orolig över att min brun utan sol ska se fläckig ut på bilderna.. Jobbiga är ju att det är så dyrt! Men men, jag får fixa det här nu. Jag vill verkligen att dessa nya bilder ska bli riktigt snygga...I underkläder you know ;)
Därför så ska jag faktiskt simma den här veckan. Jag tänkte simma onsdag och torsdag :) Som gammal tävlingssimmare så är ju inte simning träning för mig, så det är ju perfekt! Man tränar ju hela kroppen när man simmar och det är ju sjukt bra. Vill bli slankare och lite plattare tills plåtningen, men jag kommer ju aldrig hinna gå ner i vikt. Usch jävla naturdiet gjorde så jag gick upp i vikt! USCH.
Bara jag inte ser mullig/tjock ut så är det lugnt, jag vill ju egentligen inte vara pinnsmal...

Idag så passade jag också på att köpa hårfärg! Kände att det var dags för det nu, min utväxt har verkligen blivit synlig nu. Inte så fint. Men jag köpte faktiskt inte den här gången blondering, utan jag köpte en skonsammare färgnings creme som inte kommer slita lika mycket plus att den inte är VIT. Eftersom resten av mitt hår är rätt vitt så tänkte jag färga en "naturlig blond" färg som den heter. Så utväxten kommer ju fortfarande vara en annan färg än resten av håret, men fortfarande blond :)

Nej, nu ska jag nog stänga av datorn och kolla lite på tv. Hoppas det finns nått kul :)
GOd natt på er andra !

Jag idag, lite smink och svart hår? Snygg bakrund också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0