God morgon!

Haha! Ja, gissa vem som är uppe?
Helt otroligt. Jag har faktiskt börjat gå upp tidigt varje morgon nu. Känns mycket bättre! Sen så har jag mycket lättare att somna på kvällarna också, så det är ju ett plus. :)

Åhh, idag är det fredag!!!! Fan vad härligt. Jag har verkligen sett fram emot den här dagen hela veckan. Ska bli så jäkla mysigt att bara umgås med Sabina och käka middag och grejer och sen gå ut! Träffa Tina också nu när hon kommit hem ;)
Nej men det ska faktiskt bli riktigt mysigt.

Snart ska jag ta bussen härifrån min älskling och åka direkt hem. Eller ja, jag ska hoppa av vid centrum och handla mat tills ikväll och sen så ska jag förbi min lillebrorsas skola för att lämna CV till rektorn. Sen så ska jag bara ta det lugnt tills Sabina kommer :)

Men nu så ska jag börja göra mig i ordning, tänkte bara sminka mig lite och sätta upp håret i en knut...mer orkar jag inte! Hah.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0