GODIS

Nu sitter jag med datorn i knät och kollar på tv samtidigt :)
Sitter och snacksar på en massa gott, vindruvor och cola! Haha, egentligen så ska ju inte jag dricka coca cola, men jag är verkligen beroende av det..Och bara man inte blir fet så är det lugnt.

Usch, jag har suttit och tänkt på att jag verkligen MÅSTE börja träna! Jag har inte tränat på flera år så det är ju inte konstigt att man är degig!? Jag vill bli slank och smal, men jag vill inte banta...men jag vill inte träna heller :D Haha, fyfan vad jag är avis på alla som kan käka vad dom vill och inte behöva träna, och ändå så är de pinnsmala! AVIS? Ja, inte lite...

Snart måste jag packa en resväska. Jag ska vara borta i några dagar och så måste jag ha med mig en massa kläder och skor som jag ska ha på fotosessionen på tordag! KUL :)

BYE, <3

(o)Nyttigt kvällsgodis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0