Jag dog

Herregud. Jag tvättade ur färgen...JAG BLEV BRUNETT!! Hur fan kan det gå till?? Man köper en hårfärg som är naturlig blond, alltså det är en riktig blond färg, den ljusaste! Hur fan kan man bli brunett av den??
Jag höll på att att dö seriöst när jag kollade mig i spegeln. Jag var inte helt brunett utan jag var brunett / gråhårig! Vet ni hur ledsen jag blev? Jag tänkte direkt det värsta: Att jag aldrig mer skulle bli blond!
Det första jag gjorde var att sätta upp håret, på med luvan och cykla fort som fan till ica och köpa mycket blonderingsmedel!!! USCH. Så nu sitter jag med två paket blonderingsmedel i mitt hår, just nu är det gult..Men men det försvinner nog förhoppningsvis! Jag ska aldrig bli brunhårig så är det bara!

Nu kommer folk tycka att jag är aslöjlig när jag håller på med det här, men håret är faktiskt jävligt viktigt för oss tjejer! Fult hår = ful tjej. Har jag inte rätt??
Ahh, Felix tycker i alla fall att jag är töntig, men han förstår inte det där. Usch, jag var i oförsig jäkligt otrevlig mot honom och skrek i telefonen och sen så la jag på :/ Dumma mig.
Aja, jag får gott göra honom ikväll ;)

Bloggar senare ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara du inte bleker sönder håret så du tappar det! :o

2009-10-13 @ 17:09:02
Postat av: Sophia

Svar till anonym: Nej då, jag har blonderat håret många gånger och jag vet hur man bleker det :)

2009-10-13 @ 21:44:23
URL: http://blondiina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej, din kusse här. sitter å garvar åt ditt inlägg pga att jag är precis likadan.. slänger på luren i örat på killen när han är oförstående, blev skit ledsen när håret blev brunt. never brun i skallen igen! haha

2009-10-27 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0