Måste få nåt gjort nu!

ÅHH!
Vad arg man blir på sig själv ibland, right?
Jag skulle ha packat idag, skulle gjort det för länge sen..Men tror ni att jag orkat?
Inte direkt.

Jag som måste packa så himla mycket också, ska ju vara borta i flera dagar plus att jag måste ha med mig en massa kläder och skor extra till plåtningen! Gosh.
Men jag ska väl börja packa ihop lite saker efter jag skrivit det här inlägget...får vi hoppas! Måste ju åka ganska tidigt imorn också. Jag kanske ev. kommer gå till vårdcentralen för att få den där sprutan, vaccinet mot grissjukan haha. Men vi får se...jag lär ju somna rätt sent inatt igen. :(

Men men, nu ska jag lyfta mitt feta ass och göra nå nytta!
Vi hörs imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0