Mätt!

Idag gick jag upp halv ett. Ja, jag har varit vaken ganska mycket inatt och det är därför jag sov så länge... Usch på mig.
Men men. Jag har än så länge hållt mig med min diet, jag åt en naturdiet bar för ett tag sen och jag är supermätt! Man kan faktiskt inte tro att man ska bli mätt av en sån men man blir verkligen det.
Nyss så fixade jag mig på rekord tid. Tror det tog max 5 minuter att sätta upp håret, sminka mig och klä på mig! Snabbt va? :D

Jag börjar göra mig redo för en lång promenad alldeles strax. Ska gå ner till centrum och handla lite frukt och andra nyttigheter, så varför inte passa på att röra på fläsket? Hah. Nej men jag tar nog bussen upp i alla fall, det är ju ändå ganska många kilometer....

Men men, vi hörs senare idag! :)
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0