Mot ett bättre...?

Hallå bloggen!...och ni som läser den såklart :)
Just nu är jag rätt seg och bara sitter och degar. Sötnosen är ute och kör bil, men han lovade att komma tillbaka med jordgubbar till mig!

Jag känner mig ganska glad just nu. Det känns som att det börjar hända lite roliga grejer! Okej, inte att jag fått ett jobb men jag har fått lite andra jobb. Jag har blivit kontaktad av flera fotografer som vill fota mig för både en tidning och sen bara för att få utöka sin portfolio liksom. Väntar på ett besked om ett betaljobb som visst skulle ge rätt mycket cash.. :D
Jag har bokat tid för en fotosession med make up artist denna månaden och ev kommer jag bli fotad av en annan fotograf och få några tusenlappar för det. Känns jättekul och jag hoppas att det kommer gå bra. Dock så måste jag börja träna lite framför spegeln eftersom jag har problem med mina olika poser för att dom inte ska se stela ut..

Sen så har jag faktiskt börjat from idag med en diet. Ja, jag vet att jag egentligen är löjlig men för att jag ska känna mig bekvämare framför kameran samt i mitt liv så behövs det. Det handlar om några kilo jag vill gå ner..
Så nu ska jag börja köra med max 2 shake /dag. Plus att jag ska äta middag varje dag också...för om jag skippar den så blir det ett jäkla liv ;)
Inget onyttigt ska jag försöka äta och så måste jag börja dricka mycket vatten!!
Tyvärr så är det så att kameran lägger på 5 kilo så det ska jag väl försöka gå ner...men det kommer bli svårt...jag ÄLSKAR mat. Men men, vi får se hur jag kommer att må.

Nu ska jag faktiskt inte lägga mig i soffan för att kolla på hollywood fruarna utan jag ska faktiskt göra lite träningsövningar samtidigt på golvet :)
Imorn blir det nog en långpromenad, om vädret tillåter...


Haha, gammal fotosession!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygging!!

2009-10-17 @ 14:51:13
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0