MYS

Nu är sötnos i duschen och jag passar på att blogga lite :)
Jag har smort in mig som jag skulle ha gjort för flera timmar sen, men men, nu är det gjort.
Jag hann också fixa mina naglar idag, dem blev superfina!

Imorn så är det möte klockan ett, sen så begär det hem till älsklingen. Vi har inte planerat något för helgen direkt, vi får se vad som händer liksom. Bara man får vara tillsammans, jag sätter ju ändå min pojkvän bland de första, som inte alla tyvärr gör :)

Ska hinna packa lite ikväll också, ska ju ändå vara borta hela helgen! Hur mkt grejer blir inte det liksom? ;)
Jag ska försöka få Felix att kolla på mammas pojkar som börjar idag, men han kommer väl vägra haha!

Sen blir det kanske lite mer korvsoppa ? ;) Nej, jag vill inte banta längre...inte på samma allvar, det går över gränsen och jag mår bara dåligt (plus alla som måste umgås med mig, usch stackars dom!)

PYSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0