Rubrik

Nu sitter jag framför datorn och passar på att blogga lite och kolla runt på nätet!
Jag är faktiskt taggad för ikväll! Vad ska ni hitta på?
Jag väntar nu på att Sabina ska komma hem till mig. Hon skulle bara förbi hemma och hämta lite grejer samt saxar eftersom hon ska klippa mamma! Hon är här säkert inom en timme.
Fan jag börjar redan bli hungrig också, så jäkla gott det ska bli med tacos :) Yuammi.

Ska nog börja platta mitt hår så har jag det gjort i alla fall, tänkte sätta in löshåret också så har man det gjort ;)
Sen så måste jag ju hitta nått att ha på mig, har ingen aning! Jag vill ha tajta jeans och mina nya lårhöga skor, men jag har ingen tröja....Aja, jag gräver väl fram nått i garderoben!

Puss<3
 
Tänkte få till samma svall som jag fick till riktigt bra här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0